Skip links

Wat ik doe

Ik maak creatieve (SEO) content

Álles wat we online zien is content. Je website, social media, Google: zonder content zou het niet bestaan. Content is dus de basis van online marketing. Het bestaat niet alleen uit platte tekst, het moet er natuurlijk ook leuk uitzien. Daarnaast moet het vindbaar zijn en goed werken.

Ik geloof in het neerzetten van een sterke fundering om duurzaam te kunnen groeien, te verbinden met je doelgroep en op te vallen in de massa. Met die reden begon ik Surely Content: een creatief SEO Contentbureau, gevestigd in Gouda, gespecialiseerd in het neerzetten van die basis. Ik help je met:

Gedurende de afgelopen 13 jaar (ja, zo oud ben ik!) heb ik mij mogen specialiseren in organische online marketing: de niet-betaalde, duurzame kant. Dit heb ik voornamelijk aan bureauzijde gedaan, maar ook corporate voor bedrijven als bol.com en Hasbro.

Ik school mijzelf regelmatig bij door het volgen van diverse cursussen, workshops en webinars. Als je je vak leuk vindt, zul je geen dag van je leven hoeven werken!

Connecties met mensen zijn waardevol. Voeg me gerust toe op LinkedIn. Wie weet wat we ooit voor elkaar kunnen betekenen.

Wat mij beweegt

Als je er bij stil gaat staan is het menselijk brein nogal eigenaardig. Met betrekking tot de customer journey zijn er 2 dingen waar ik met name mijn hoofd over kan breken:

💭 1. Het (ir)rationele concept van consumentenlogica

Zo is Tineke gék op koopjes, maar weigert ze een spotgoedkoop vliegticket naar haar droomland te kopen. Omdat ze bang is dat het vliegtuig de Pacifische Oceaan in stort en ze niet heelhuids teruggevonden wordt. Terwijl ze wel elke dag met haar telefoon in haar hand naar haar werk rijdt, wetende dat de meeste ongelukken statistisch gezien plaatsvinden op de weg. Toet-toet!

🗣 2. De juiste communicatie vereist continue optimalisatie

Wat een vijftiger aanspreekt werkt niet (per se) bij een twintiger. En wat een twintiger gisteren leuk vond, kan een maand weer helemaal uit zijn. Volg je het nog? Die millennials toch. We moeten dus goed blijven kijken naar onze doelgroep(en) en schaven aan de juiste boodschap op dat moment.

Kortom: je optimaliseert iets dat tegelijkertijd rationeel én irrationeel is. Hoe doe je dat? Door dagelijks over dit soort dingen na te denken mag ik dit al meer dan 13 jaar mijn vak noemen.

30
Succesvolle projecten
15
Tevreden klanten
15
Positieve feedback
Koppen koffie