Skip links

Online marketing samenwerking met Hiram Green

Hiram Green perfumesKaraktervolle, natuurlijke niche-parfums. Not for plain Janes. Dát zijn de handgemaakte parfums van Hiram Green. Zijn producten worden wereldwijd verkocht, hebben een trouwe schare aan fans en zijn meerdere malen in de prijzen gevallen. Hiram benaderde mij om te sparren over een online marketing aanpak. Medio mei mag ik hem dankbaar verwelkomen als nieuwe klant.

Over Hiram Green

Sinds 2013 creëert de in Canada geboren parfumeur Hiram Green handgemaakte parfums van de (aller)beste natuurlijke ingrediënten. Natuurlijk parfum saai, vluchtig en nauwelijks waarneembaar? Hiram’s geuren bewijzen het tegendeel.

De parfums van Hiram kunnen het best worden omschreven als intens, weelderig en expressief. Dit komt mede door de kostbare, en soms extreem kostbare, natuurlijke ingrediënten die hij van over de hele wereld haalt. De rijke kleuren van de parfums komen van de ingrediënten en geven de flessen hun juweelachtige uiterlijk.

De eerste inspiratie voor een parfum kan van alles komen: van muziek tot kunst tot reizen. Een abstract idee wordt dan langzaam en met uiterste zorg en precisie vertaald naar iets tastbaars. Het is niet ongebruikelijk dat Hiram in de loop van meerdere jaren honderden proeven doet voordat hij tot een definitieve formule komt.

De parfums worden alom geprezen door experts en parfumliefhebbers. In 2019 won de geur ‘Hyde’ de Art & Olfaction Artisan-prijs. Deze internationale prijs prijst uitmuntendheid in de onafhankelijke, ambachtelijke en experimentele parfumerie. Het assortiment bestaat momenteel uit 7 eau de parfums die verkrijgbaar zijn in samples van 50 ml en 1 ml. Alle parfums zijn 100% natuurlijk, veganistisch (met uitzondering van bijenwas absolute in Slowdive) en zijn vrij van GGO’s. Niets wordt op dieren getest. Alles wordt in kleine batches ontwikkeld en geproduceerd in Hiram’s studio in Gouda, Nederland.

Inzetten op online marketing

Als de huidige pandemie ons iets leert, dan is het dat digitalisering belangrijker is dan ooit. Wil je (verder) groeien? Dan moet je investeren in online. Dat lijkt anno 2020 een behoorlijke inkopper – en tóch zie je dat veel bedrijven en webshops nog vele kansen laten liggen op online gebied. Dus: tijd voor de volgende stap, met de inzet van online marketing. Zet breed in en profiteer van een duurzaam resultaat.

De samenwerking

De samenwerking met Hiram Green zal bestaan uit een Premium all-in abonnement. Met mijn rotsvaste geloof in het neerzetten van een solide basis zullen we eerst werken aan het fundament. Dus: zorgen dat je data goed doorgemeten wordt, data inzichtelijk maken, werken aan de website en een content-aanpak. Daarmee gaan we ons richten op awareness binnen de doelgroepen en uiteraard, het verhogen van de conversie.

Wil je ook aan de slag met online marketing? Neem dan contact op met 06-23878812 (appen staat je vrij!) of info@surely-content.nl.

Ik wil ook samenwerken